Kimmietid

april 27, 2010

Tisdag - ska på möte

Tisdag idag, sonen har haft sovmorgon och ska snart ge sig iväg till skolan.
Själv ska jag på möte på trygghetsrådet igen, denna gång ingen kurs ska bara träffa min rådgivare och vi ska titta på mitt nya CV och hur mina ansökningsbrev ser ut - kanske har han några bra ideér om ändringar.
Har börjat göra en Excel-kurs här hemma också som jag fått från honom, jag har ju jobbat mycket i excel men är mer eller mindre självlärd så antagligen finns det en massa som jag inte kan inom programmet.
Annars är det inte mycket planerat för dagen tar det nog bara lugnt här hemma på förmiddagen innan jag ska iväg.

4 Comments:

  • At 2010-04-27 19:18, Anonymous -Nena- said…

    Bra när någon annan kan titta på ens CV för att kanske kunna komma med lite tips.


    Är lite dålig på att kommentera just nu p.g av allt runt om mig men jag vill i alla fall tala om att jag är in hit och läser var dag.

     
  • At 2010-04-27 19:43, Blogger Kimmie said…

    Nena: Lite hjälp är aldrig fel, ingen fara med kommenterandet - skriv något när du känner för det.

     
  • At 2010-04-28 09:11, Anonymous Helga said…

    Vår arbetsplats är också anslutna till trygghetsrådet och det verkar vara en jättebra hjälp för dem som fått sluta. En arbetskamrat fick faktiskt jobb på trygghetsrådet ;)

     
  • At 2010-04-28 09:24, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, de är väldigt hjälpsamma om inget annat så får man hjälpmedel och goda råd när man söker jobb.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter