Kimmietid

april 21, 2010

Det har ljusnat

Solen tittade fram under eftermiddagen så jag tog en runda till på cykeln.
Var och köpte hårfärg som jag tänkte jag skulle använda imorgon, behöver dölja några grå. Sen fick vi till min glädje lapp i brevlådan att det kommer en container hit snart så då tog jag en sopsäck och gick ner i källaren och började sortera lite. Nu står säcken full + lite andra prylar därnere redo att bäras iväg när containern kommer. Hittade en glömd kasse leksaker som jag gick in till grannen och hörde om deras lilla pojke ville ha och det ville han =).
Sonens gamla favoriter från när han var liten finns fint undanpackade till honom så detta var bara bilar och motorcyklar och sådant.
Passade på att sortera igenom linneskåpet också och började fylla en ny säck med gamla lakan och handdukar jag aldrig använder. Den säcken blir säkert också full innan helgen.
Någon ansökning har jag fått iväg också, hittade ett jobb som lät riktigt bra för mig men tyvärr låter det säkert bra för många flera. Ansökan har jag fått iväg i varje fall.
 
Hit Counter
Free Counter