Kimmietid

april 16, 2010

Snart dags att ge mig iväg

Halva stan kommer säkert att vara där men lite fjärilar i magen har jag ändå.
Ska iväg och anmäla mitt intresse för ett jobb och det känns lite annorlunda när man inte bara ska skicka iväg sina papper via mail utan istället ska dit och träffa en "riktig" människa =). Ska bli intressant att se hur de lägger upp det hela eftersom det antagligen blir en verklig anstormning av sökande.

Kvällen igår var i varje fall jättetrevlig, vi hade som vanligt mycket att snacka om. Sen har jag sovit gott och har nu på morgonen ringt och sjukanmält sonen från gymnastiklektionen de har direkt på fredagsmorgonen, han är alltför förkyld för den men ska försöka gå på eftermiddagens lektioner.

Nu ska jag gå och klä på mig något lagom snyggt för mitt jobbsökarförsök.
Prydligt men inte för uppklätt bör det väl vara =)

3 Comments:

  • At 2010-04-16 08:55, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas att det går bra idag.

    Önskar dig en trevlig fredag och helg.

     
  • At 2010-04-16 09:56, Anonymous Annica said…

    Stort lycka till med en annorlunda arbetsansökan

     
  • At 2010-04-16 13:21, Blogger Kimmie said…

    Nena & Annica: Tack! Vet inte riktigt hur det kan ha gått, inte bara halva Malmö utan halva Skåne var nog där. Har stått i kö i ett par timmar. Chansen är nog lika stor som att hitta en nål i en höstack.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter