Kimmietid

april 10, 2010

Möblerad uteplats

Började dagen med en rask promenad på ca en timme, det var skönt.
Vi har rätt fint väder lite väl blåsigt men behagligt ändå. Efter min promenad började jag bära upp bordet och resten av stolarna till vår uteplats, sonen och jag hjälptes åt att skruva ihop det. Har inte tagit upp riktigt allt, vi har en förlängning till bordet som jag väntar lite med vi lär inte sitta därute i större sällskap riktigt än. Efter detta så tog vi ut en balja vatten och gjorde rent våra cyklar, nu kan man nog tvätta bort allt salt och skräp från vintern utan att det kommer tillbaka igen =)
Sen fick jag springa iväg till ICA igen, det var meningen att sonen skulle iväg till en kompis ikväll så jag hade inte tagit ut något från frysen (tänkte slänga ihop något snabbt och enkelt bara) sen ändrades planerna och sonen kommer att vara hemma ikväll så då ska vi grilla. Fläskkarré ligger i marinad - blir förhoppningsvis mumsigt.

Hoppas ni har en bra Lördag!
 
Hit Counter
Free Counter