Kimmietid

april 07, 2010

Jättefin Onsdag

Började dagen med att söka ännu ett jobb =). Har nu varit ute på en cykeltur till City var i butiken "Söstrerne Grene" (ska vara danskt ö) och köpte lite lösviktskryddor och några små kryddburkar att ha dem i och sedan blev det lite torghandel, billiga grönsaker och så hittade jag jordgubbar, Mums! De ska vi smaka ikväll. När jag skulle cykla hem såg jag en bekant figur cykla framför mig - fick öka tempot rejält för att komma i kapp. Det var sonen som hade inställda lektioner i eftermiddag så vi cyklade tillsammans hemåt.
Nu kommer solen snart runt huset och träffar min uteplats så jag funderar på en mugg kaffe därute - vi har härligt vårväder idag!

4 Comments:

  • At 2010-04-07 15:46, Anonymous -Nena- said…

    Bra att det fanns ett jobb att söka idag.

    Inte så dumt att ha inställda lektioner en eftermiddag som denna.
    Verkligen skönt är det ute.
    (gillar laptopen som man kan ta med sig ut *S*)

     
  • At 2010-04-07 15:54, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var underbart att sitta därute satt en bra stund och bara njöt. Ibland går det bra med laptopen men ljuset blir så skarpt och dessutom kan jag nog behöva en paus från den ibland =)

     
  • At 2010-04-07 15:54, Anonymous Helga said…

    Det låter som en affär i min smak... Mysigt med utefika!!

     
  • At 2010-04-07 16:20, Blogger Kimmie said…

    Det är en rätt mysig butik att kika runt i finns lite allt möjligt. Kaffe på uteplatsen var härligt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter