Kimmietid

april 04, 2010

Påskdagen

Påsken fortsätter, idag vaknade vi till regn och mörker - kändes trist eftersom jag tänkt ta en riktig långpromenad. Så småningom så slutade det regna men var så grått att jag inte vågade ge mig iväg alltför långt, men en 40 minuters promenad har det blivit - bättre än ingenting.
Sonen har en kompis här och jag har i övrigt mest slappat, tittat på ett par avsnitt av Lost och strukit tvätten. Nu har solen tittat fram här igen så man kan hoppas att det blir finare imorgon.
Ikväll ska jag laga Spagetti till oss, magen behöver vanlig mat.

5 Comments:

  • At 2010-04-04 16:29, Anonymous Annica said…

    spagetti med köttsås här idag också

     
  • At 2010-04-04 17:12, Blogger Kimmie said…

    Annica: Jaså minsann, det är alltid gott.

     
  • At 2010-04-05 09:46, Blogger Hossan said…

    Hej hopp i galopp - maten kommer bara opp! Nej då, det var bara ett rim som dök upp i huvudet precis :-D Men jag har blivit förkyld :-( Åhh vad jag blev sugen på spaghetti och köttfärssås nu :-P
    Ha det bäst!

     
  • At 2010-04-05 11:46, Anonymous Helga said…

    Vi har snöväder idag och det vill man ju inte ha. Vi har följt Lost hela tiden och ser nu fram emot sista säsongen på TV. Igår såg vi det senaste avsnittet, som vi spelat in.

     
  • At 2010-04-05 12:19, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Trist med förkylning!

    Helga: Nä, snö vill man verkligen inte ha usch och fy!
    Lost är spännande, det är sista säsongen jag tittar på nu jag kollar online.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter