Kimmietid

mars 30, 2010

Härlig start på en fin dag

Där ute skiner solen och det ser riktigt härligt ut, ingen värme bara 5,4 grader men det är så skönt med sol.
Idag startade jag min dag med ett pass på crosstrainern, har gjort det så mycket nu att jag kunde lägga till 10 minuter på mitt pass - härligt.
Efter en skön dusch så har jag nu ätit frukost och det smakade extra fint efter att ha tränat först.
Ska titta runt lite efter lediga tjänster nu medan jag dricker mitt kaffe, sedan blir det nog en liten cykeltur för min del tror jag. Sonen har bestämt med en kompis som ska komma hit så han blir också sysselsatt.

2 Comments:

  • At 2010-03-30 09:29, Anonymous Helga said…

    Det smakar extra gott när man varit duktig och tränat. Här ska det strax bli en promenad innan jag ska iväg och flyga en sväng. London idag...

     
  • At 2010-03-30 09:53, Blogger Kimmie said…

    Helga: Precis, mer aptit efter att man varit igång. Ha en skön promenad.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter