Kimmietid

mars 26, 2010

Let´s dance

Finalen slut och det var helt klart bra underhållning. Jag hade inte blivit besviken oavsett vem av de två finalisterna som vunnit - men Mattias var lite mer favorit så det var kul tyckte jag att han vann. Otroligt duktiga var de båda två.

Sonen kom hem efter sin fullplanerade dag och han hade haft jättekul. De hade varit 12 styck på internetcaféet 11 killar och 1 tjej =) - efter detta hade en del av dem gått hem och de hade varit 6 kvar när de gick och käkade. Jag hade förväntat mig att en hög med tonårskillar skulle hamna på något burgerställe men de hade tagit sig till en sydamerikansk restaurang och ätit gott. Sedan blev de bara 3 kvar som gick på bio tillsammans. Han kom hem glad och nöjd!

3 Comments:

  • At 2010-03-27 10:52, Anonymous Helga said…

    Ikväll ska vår dotter på fest och hon vet att det kommer en hel del folk som inte direkt känner tjejerna som ordnar. Jag känner en viss oro, men dottern vill knappt gå dit nu. Jag sa att jag kan hämta tidigt om hon vill.

     
  • At 2010-03-27 13:52, Blogger Hossan said…

    Ja, båda paren var värdiga att vinna! Jag hade Claudia som favorit men är helt nöjd med att Mattias vann.

    Den lille pojken har blivit stor :-D

     
  • At 2010-03-27 14:21, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det där kan vara lite obehagligt när man inte vet vad det är för typer som ska vara med.
    Alltid skönt att hon kan ringa och bli hämtad om det inte känns bra.

    Hossan: De var jätteduktiga båda absolut. Jo, han är nog rätt stor nu va =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter