Kimmietid

mars 22, 2010

Dagens andra dusch avklarad

Inte så att jag är extremt smutsig av mig men jag duschade imorse som jag brukar och sedan fick jag för mig att jag skulle träna nu för ett tag sedan så det fick bli en dusch till efter ett svettigt pass på Crosstrainern.
Jag hade ingen lust att gå ut och gå idag, har varit ute en cykeltur men behövde röra på kroppen lite mer.
I övrigt har det inte hänt så mycket idag, håller på att rengöra köksfläkten har prylar därifrån som ligger i blöt också har jag kollat efter lediga jobb - ingen tur idag ännu så länge.

Just nu håller jag tummarna för Hossan som är på anställningsintervju!

3 Comments:

  • At 2010-03-23 10:01, Anonymous Helga said…

    Då är du ordentligt tilltvålad då kan man säga ;)

     
  • At 2010-03-23 10:09, Anonymous Pisan said…

    Hoppas det dyker upp nåt mer jobb för dig att söka. Hur många har du sökt nu? Ganska många va? Här ösregnar det idag. Hos er med? Ha en fin tisdag! KRAM! :-)

     
  • At 2010-03-23 10:17, Blogger Kimmie said…

    Helga: Löddrig =)

    Pisan: Ja, hoppas det dyker upp något idag - jag har sökt runt 35 jobb tror jag. Jag hade gärna sökt 35 om dagen om det funnits men det finns inte så jättemycket tyvärr.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter