Kimmietid

mars 15, 2010

Solskenspromenad och pytt-i-panna

Jag tvingade iväg mig på min promenad idag också, konstigt att det kan kännas så motigt när jag vet att jag tycker det är skönt när jag väl kommer igång.
Så har jag fått iväg en ansökan som pga något problem med formatet på mina dokument tog mig nästan en timme att fixa. Jag försökte på alla sätt och till slut så bara funkade något av dem som jag redan testat innan. Kan ha varit något strul på hemsidan jag var inne på antar jag.
Nu ska vi snart äta middag, på sonens önskemål så blir det Oxpytt, snacka om enkelt. Färdig pytt, ska bara steka några ägg också är det klart.

Klockan är halvsex och det är fortfarande strålande solsken därute =)

6 Comments:

  • At 2010-03-15 19:19, Anonymous -Nena- said…

    Bra att du fick iväg ansökan till sist.
    Trist när det inte fungerar när man vill.

    Det var länge sedan vi hade pytt, det får vi nog ha en dag, det är gott.
    Oxpytt är bäst och verkligen smidigt.

     
  • At 2010-03-15 19:44, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, jag var ju i varje fall inte stressad =)
    Det var jättegott med Pytt.

     
  • At 2010-03-15 21:16, Anonymous Annica said…

    Pytt är enkelt o helt okey..Tycker dock de där påsarna börjat bli dyra. Åtminstone de man gillar såsom ex oxpytten..

     
  • At 2010-03-16 09:07, Blogger Kimmie said…

    Annica: Enkelt och bra, brukar köpa några påsar när de har extrapris. Det är väldigt praktiskt ibland om sonen ska fixa något själv också.

     
  • At 2010-03-16 12:46, Anonymous Helga said…

    Visst är det ljuvligt med ljuset. Vilken skillnad!!

     
  • At 2010-03-16 12:55, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det piggar upp något oerhört.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter