Kimmietid

mars 10, 2010

Inget händer men tiden går ändå

Lite skrämmande att man liksom kommer in i lunken av att ingenting händer.
Men på ett sätt är det väl tur för jag hade inte orkat vara så rastlös som jag var de första veckorna. Har tagit dagens promenad för en liten stund sedan, veckans första var det också eftersom jag cyklade runt en massa i måndags och igår tränade jag istället. Förhoppningsvis blir det promenad med pratkamraten imorgon, vi har tänkt promenera först och sedan äta lunch här hemma.
Ska fixa till en paj på morgonen som vi bara kan värma efter vår promenad. Ska bli trevligt. Nu kom sonen just hem så nu ska jag gå och prata lite med honom.

5 Comments:

  • At 2010-03-10 13:59, Anonymous Helga said…

    Kul att utvecklingssamtalet gick så bra! Här har vi haft lika med dottern men lite tyngre med sonen.

    Snart kanske jag också är utan jobb - det känns väldigt osäkert allting.

    Kul att du fick respons på en ansökan iaf :)

     
  • At 2010-03-10 14:11, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas du och pratkamraten får fint promenadväder i morgon.
    Trevligt med sällskap både på promenaden och lunchen.

     
  • At 2010-03-10 15:54, Blogger Kimmie said…

    Helga: Man är glad så länge det går bra. Får verkligen hoppas att du slipper bli utan jobb.

    Nena: Ja vi får hoppas att det inte regnar eller snöar imorgon.

     
  • At 2010-03-11 12:47, Blogger Hossan said…

    Man måste försöka vänja sig annars kommer man att klösa ner tapeterna efter allt rastlöst klättrande ;-)

    Skickade mail till P igår.

    Hälsa pratkamraten!

    Ha en skön dag, gå försiktigt det är halt idag sägs det

     
  • At 2010-03-11 15:18, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Helt rätt. Jag läste detta först efter att pratkamraten gått så jag får hälsa till henne nästa gång =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter