Kimmietid

mars 06, 2010

Ännu en vacker dag

Härligt med sol flera dagar i sträck, även om jag inte varit ute så mycket så är det skönt att se den genom fönsterna.
Har städat färdigt det som jag inte gjorde igår och så har jag tillbringat lite tid med att läsa.
Ikväll ska Hossan och jag träffas på stan för att äta en god middag ute. Hossan vill absolut bjuda ut mig för att fira hennes födelsedag och det är ju snällt.
Har inte varit ute och ätit på ett bra tag så det ser jag fram emot.

Senare ikväll är det dags för andra chansen på TV och det kommer vi att titta på när vi tagit oss hem till mig efter middagen. Min favorit är med men de har nog tyvärr ingen jättestor chans - favoriten är "Pain of salvation"

3 Comments:

  • At 2010-03-06 16:05, Anonymous Helga said…

    Jag tycker också mycket om den låten/ gruppen... Vi ska bort på mingelparty och missar festivalen...

     
  • At 2010-03-07 10:23, Anonymous Pisan said…

    Vad snällt av henne att bjuda dig på resturang! Härligt att sätta sig vid dukat bord och bara njuta.
    Hoppas kvällen var trevlig. Önskar dig en fin söndag!! KRAMAR!

     
  • At 2010-03-07 12:05, Blogger Kimmie said…

    Helga: Party är nog roligare ändå =)

    Pisan: Jättesnällt och oerhört gott.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter