Kimmietid

mars 05, 2010

Sol, blå himmel och fredag

Härligt att titta ut och se blå himmel och sol. Visserligen är det några minusgrader men strunt samma. Idag är jag redan i full gång, har tvättid så den har jag satt igång också hade jag igår bestämt mig för att jag skulle baka Bagels idag och det är jag också igång med. Degen står och jäser just nu.

Sonen ska till sin pappa i helgen så i eftermiddag när han kommit dit efter skolan så ska jag cykla bort dit och lämna helgpackningen. Sonen har annars brukat sticka in och lämna grejerna före skolan hos pappan men de ska iväg på gymnastiken till annan lokal så det blir för bökigt.

3 Comments:

  • At 2010-03-05 22:30, Anonymous -Nena- said…

    Så länge det är så fint väder som det är kan mat ta lite minusgrader =)

     
  • At 2010-03-05 22:30, Anonymous -Nena- said…

    Kan man ta ska det stå och inget annat *S*

     
  • At 2010-03-05 23:31, Blogger Kimmie said…

    Nena: Fniss, ibland är man lite snabb på tangenterna.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter