Kimmietid

mars 01, 2010

Ett pass på Cross-trainern

Inget trevligt väder idag, det lockar inte alls med promenad. Jag vill inte bara sitta en hel dag så därför har jag just tagit mig ett pass på Cross-trainern.
Det känns att det var ett bra tag sedan sist jag använde den =) Puh!
Ska försöka ta mig i kragen nu och använda den mer regelbundet, undrar hur det kommer att kännas i mina ben imorgon.
Har knappt varit ute idag, bara en tur till ICA (det är väldigt nära) där jag träffade på Hossan och passade på att sjunga lite för henne i godisgången.
Vi ska fira hennes födelsedag tillsammans till helgen har vi bestämt.
Nu har sonen kommit hem så nu ska jag gå och prata lite med honom.

7 Comments:

  • At 2010-03-01 15:42, Anonymous -Nena- said…

    Gulligt av dig att sjunga för henne där i affären ;)

     
  • At 2010-03-01 16:08, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var ingen annan i närheten =)

     
  • At 2010-03-02 08:30, Anonymous Helga said…

    Vad du är duktig som håller igång. Vi hade ett födelsedagsbarn ombod igår också. De åkte ett gäng till Paris för att fira henne. Man blir ju nästan lite avundssjuk...

     
  • At 2010-03-02 08:52, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag försöker, vill inte bli helt seg så att man inte orkar någoting när man så småningom får ett jobb igen.

     
  • At 2010-03-02 09:53, Blogger Hossan said…

    Nena: Ja, dessutom har vi en speciell födelsedagssång :-)

     
  • At 2010-03-02 12:58, Anonymous -Nena- said…

    Nu blev jag ju lite nyfiken på den där sången *S*

     
  • At 2010-03-02 12:59, Anonymous -Nena- said…

    Nu blev jag ju lite nyfiken på den där sången *s*

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter