Kimmietid

februari 24, 2010

Mysig eftermiddag

Nu är jag hemma igen efter en trevlig eftermiddag hos pratkamraten.
Tog bussen dit och passade på att köpa lite tulpaner till henne, hon fyller år i slutet av veckan. När jag kom dit bjöd hon på en jättegod pastarätt, sen satt vi och snackade i några timmar och drack kaffe. Mysigt!
Sen fick jag skjuts hem eftersom hon skulle hämta sin hund som var "utlånad" för dagen. Fick låna med mig en hel kasse med filmer (vi delar detta intresse) så nu har jag hur mycket som helst att välja bland när jag vill se film.

Sonens kompis är här och ska sova över inatt så det blir pasta en gång till =) jag känner mig proppmätt men vi ska ju inte äta än på några timmar så jag kanske hinner bli hungrig - annars får killarna äta och jag bara ta ett litet smakprov. Pasta med köttfärssås är ett säkert kort när tonåringar ska äta här.

4 Comments:

  • At 2010-02-24 17:26, Anonymous Pisan said…

    Vad bra att du fick låna filmer, då har du ju lite att se på ett tag framöver :-) Kram!

     
  • At 2010-02-25 08:53, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ja det är kul att ha en massa olika att välja på.

     
  • At 2010-02-25 22:34, Anonymous -Nena- said…

    Pasta går alltid hem, det är bra och lätt.
    Kul att du fick låna lite film.
    Har du sett allt för min syster än eller?
    Var den bra i så fall?

     
  • At 2010-02-26 22:09, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hon är en riktigt duktig kock så det var supergott och dessutom magert. Allt för min syster var bra men väldigt sorglig, den fick några tårar att rinna.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter