Kimmietid

februari 23, 2010

Det blev en film

Tittade på en film igår kväll, det blev en thriller som heter "Don´t say a word" det var en film jag köpt billigt någonstans i somras och sen har det inte blivit av att titta på den - den var riktigt spännande faktiskt, Michael Douglas i huvudrollen.
Idag har jag i varje fall hittat ett jobb jag kunde söka, så det har jag precis gjort.
Inget speciellt inplanerat förutom att komma ut och röra på mig, det har snöat som bara den under natten så vi får väl se hur lång runda det blir idag.
Längtar efter att kunna promenera i gympaskor istället för stora, klumpiga vinterskor.

3 Comments:

  • At 2010-02-23 14:40, Blogger Helga - precious said…

    Det känns nästan orealistiskt att man någonsin ska kunna gå i vanliga tunna skor igen...

     
  • At 2010-02-23 15:50, Anonymous -Nena- said…

    Ja det är ju betydligt skönare att kunna gå i gympaskor.

    Bra att det fanns ett jobb att söka idag!

     
  • At 2010-02-23 16:53, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst gör det, tänk dig barfota i sommarsandaletter.

    Nena: Går mycket lättare.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter