Kimmietid

februari 22, 2010

Måndag och lov

Det känns lite mer som ledighet idag eftersom sonen ligger på sitt rum och sover. Han ska snart upp. Jag har hunnit med att tvätta 5 maskiner tvätt och det mesta är torrt snart. Om några timmar är det lönt att börja titta på jobbannonserna, jag har tittat redan trots att jag lärt mig att de kommer senare på dagen, speciellt på måndagar.
Snöat som bara den har det igen under natten och blåser gör det, men idag tänker jag bulta på mig och bege mig ut och gå oavsett vad. Blir helt knäpp om jag sitter inne en dag till. Fick ett trevlig mail från pratkamraten där hon bjöd hem mig på lunch på Onsdag, blir trevligt.

3 Comments:

  • At 2010-02-22 16:21, Blogger Helga - precious said…

    Jag har flugit söderut idag och det var besvärligt väder...

     
  • At 2010-02-22 16:22, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det har slutat snöa här i varje fall, alltid något - vi behöver inte mer påfyllning nu.

     
  • At 2010-02-22 21:10, Anonymous -Nena- said…

    Jag sov när det snöade så jag slapp se eländet idag. Ja det låg ju kvar då jag vaknade i och för sig...

    Trevligt med lunch så där mitt i veckan.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter