Kimmietid

februari 20, 2010

Skönt att sova

Trots att sonen är 16 år så är jag typen som är lite orolig när han är ute och far på natten. Det lär nog aldrig släppa, min mamma var likadan även när jag hade flyttat hemifrån och var ung vuxen. Hon blev riktigt lugn först dagen efter när jag ringde och berättade att jag haft kul.
Jag somnade trots det vid halvett-tiden och sov till fem då visste jag att sonen inom en timme skulle ut och fara så då låg jag och läste tills hans SMS kom att han var tillbaka i pappans lägenhet och skulle gå och lägga sig. Skönt! Sen kunde jag lugnt somna om och sov ända till tio.
Han skulle ringa i eftermiddag när han sovit klart och berätta hur han haft det.
Nu är jag lite seg i skallen efter att ha sovit så tungt de sista timmarna så jag får klarna till en stund sedan ska jag städa lite och ikväll kommer Hossan.

2 Comments:

  • At 2010-02-20 21:54, Anonymous -Nena- said…

    Jag är likadan här hemma. Väntar på att höra ifrån tjejerna när jag vet att de är ute och inte kommer hem.

     
  • At 2010-02-20 22:58, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det sitter väl i generna, man kan inte hjälpa att man oroar sig. Jag litar helt på sonen men inte på de där andra som kan finnas därute.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter