Kimmietid

februari 15, 2010

Leta jobb

Jag har dåligt tålamod när det inte finns så mycket att söka, måndagar brukar det finnas lite mer och jag har hittat två vikariat jag kunde söka idag. Hoppas det dyker upp något mer senare idag. Det ena vikariat var egentligen alldeles för kort, men bättre än inget. Det andra var längre men skulle innebära ett par timmar per dag på buss. Nåja, det kan det vara värt om man skulle få det.
Nu har jag tvättat här på morgonen och ska snart ta mig en dusch och sedan besöka ICA. Lite påfyllning behövs i kylen.

4 Comments:

  • At 2010-02-15 11:57, Anonymous -Nena- said…

    Jag hoppas att du snart hittar och får ett jobb så du slipper detta letande och sökande.

     
  • At 2010-02-15 14:57, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det hade varit skönt. Hoppas på att både jag, Hossan och Annica ska hitta något bra snart.

     
  • At 2010-02-16 08:18, Blogger Helga - precious said…

    Bättre ett kort vikariat än inget. Kanske kan det bli förlängning också?? Hoppas du får komma på intervju...

     
  • At 2010-02-16 08:23, Blogger Kimmie said…

    Helga: Tänker likadant, allt är bättre än inget =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter