Kimmietid

februari 14, 2010

Alla Hjärtans Dag

Inte en dag som betyder så där mycket precis men jag brukar ge sonen en liten present och det ska han få idag också. Han ville väckas vid 10,30 så då får han sitt lilla paket.

Det småsnöar lite igen så det får bli bussen för vår del i eftermiddag, vågar inte chansa om det plötsligt börjar vräka ner. Hur som helst så ska det bli trevligt att bli bortbjuden på middag, min syster gör alltid jättegod mat och så är det kul att träffa dem och sonens kusiner också.

3 Comments:

  • At 2010-02-14 17:04, Blogger Hossan said…

    Alla hjärtans dag, ja, förr la jag ner så mycket energi på den dagen :-) skickade kort och mail, både till vänner och intressanta män. I år blev det inget alls.
    Men det känns som att det inte gör något. Mina vänner vet att jag älskar dem och några lediga intressanta män har inte synts till på länge :-)

     
  • At 2010-02-14 19:52, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Här blir det bara en present till sonen och det är bara en bagatell. Dagen betyder nog mer när man är ung och nykär =)

     
  • At 2010-02-15 08:36, Blogger Helga - precious said…

    Våra ungdomar fick varsin ask med ekologiska geléhjärtan inköpta i min kompis butik...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter