Kimmietid

februari 11, 2010

Vackert men kallt

Ser jättevackert ut därute, strålande sol och blå himmel. Sonen har sovmorgon idag och har just gett sig iväg till skolan, jag sov till klockan 8 idag och det var riktigt skönt. Nu har jag kikat lite på lediga jobb och hittade ett vikariat jag kunde söka, har fått iväg den ansökan - kollar i eftermiddag igen om det finns något mer.
Idag funderar jag på att ta en långpromenad, att gå till City och sedan eventuellt ta bussen tillbaka hem igen. Måste ut i det vackra i varje fall.

2 Comments:

  • At 2010-02-11 11:06, Blogger Hossan said…

    Ja, jag satt inne hela dagen igår, gick inte ens ner och hämtade posten så idag måste jag ut, annars blir jag väl knäppare än jag är :-)

     
  • At 2010-02-11 12:18, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det blir lite mindre långtråkigt om man kommer ut en stund. Men det är kallt idag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter