Kimmietid

februari 07, 2010

Söndag igen

Inte så mycket som händer idag. Har varit på ICA och köpt hem potatis och lite annat smått som saknades, ska göra oxstek till oss idag. Har inte gjort det på evigheter, det känns lite mycket till bara 2 personer men det är gott och det går ju att äta mer än en dag om det blir mycket av den.
Sen har jag mest bara läst, har redan läst ut böckerna jag lånade på biblioteket men Hossan hade med sig en bok jag fick låna igår och den har jag snart redan läst halva av. Den är av Anne Holt och heter "1222 över havet" mycket spännande.
Har fått iväg en ansökan idag också på ett vikariat som jag kanske egentligen inte var sådär jätteintresserad av men jag mår bättre när jag i varje fall sökt något så jag gjorde det ändå. Det vore i och för sig inte så dumt med ett vikariat som började med en gång för då skulle jag ha dubbel lön några månader framöver, kunde ju vara en bra chans att spara en del =).

Hoppas ni har en skön och avslappnad Söndag!
 
Hit Counter
Free Counter