Kimmietid

februari 02, 2010

Otroligt oväsen

Fick veta igår att det idag vid åttatiden på morgonen skulle väsnas en hel del något borrande var det visst. Sonen hade sovmorgon idag och jag hade precis vaknat när det vid halvåtta satte igång med ett fasansfullt oväsen, sonen kom uppfarande ur sängen och det var verkligen helt otroligt - vi fick skrika för att höra varandra. Jag har ingen aning om vad i hela friden de gjorde men det höll på i minst 2 timmar. Puh!
Sonen tyckte det var skönt när han skulle ge sig till skolan och jag gav mig iväg samtidigt till ICA för att handla. När jag kom tillbaka höll de fortfarande på så jag bara lastade in varorna och sedan tog jag bussen till city och gick omkring där ett tag. Köpte lite kryddor på ett ställe som har egna blandningar, dessa ska jag ge till barndomskamraten jag ska till i nästa vecka. Hon gillar också att laga mat och då kan det vara trevligt.
När jag kom hem igen var det tack och lov tyst. Jag hade blivit knäpp om jag skulle lyssnat på det hela dagen.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter