Kimmietid

januari 31, 2010

Ny påfyllning

Ännu mera snö har det kommit inatt, imorgon får nog sonen stiga upp tidigare och försöka komma med en tidigare buss för de är kraftigt försenade alltid när det är snö.
Det är väldigt tveksamt om det blir något systerbesök idag, hon är som jag och tar sig fram på cykel överallt och det är inte riktigt rätt väglag för cykelturer.
Sonens kompis har kommit i varje fall men han bor bara ett par kvarter bort så han har promenerat hit.

Imorse blev jag väckt av någon som pratade oerhört högt, kändes som om personen var i min lägenhet men det var någon tok som stod och vrålade i sin mobiltelefon precis utanför min ytterdörr =(
Nåja, klockan var nästan 9 så det var inte jättetidigt. Nu har jag hunnnit med stryktvätten och ett varv med dammsugaren.

4 Comments:

  • At 2010-01-31 11:31, Blogger Hossan said…

    Ja och det bara fortsätter att snöa - PEST! Nästa vecka skulle det bli ända ner till 18 minusgrader! Brrrr!

     
  • At 2010-01-31 11:45, Blogger Kimmie said…

    Hossan: JAG VILL INTE!!!

     
  • At 2010-01-31 19:28, Anonymous -Nena- said…

    Så trist med denna snö är det nu.
    Önskar bort den så långt det bara går.


    Nog för att det inte var så tidigt men inte behöver man stå och vråla i trapphuset, hade inte den h*n pratade med någon telefon kanske så han skulle höra det utan ;)

     
  • At 2010-01-31 20:20, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, väck med eländet!
    Jag förstod inte heller varför hon skulle stå och skrika, jag brukar försöka vara lite tyst i trapphus alla tider på dygnet eftersom det gärna ekar så.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter