Kimmietid

januari 30, 2010

Denna dagen har gått snabbt

Sonen har varit här hemma hela dagen och det har gjort att dagen har gått snabbt. Det och såklart att jag inte steg upp så tidigt.
Han hängde med mig ut och vi gick i kylan i ca 1 timme. När vi kom hem hade jag rosa ben från kylan och var helt röd/rosa i ansiktet =).
Det var skönt att komma in i värmen igen. Sonen var med kompis igår och har gjort planer för imorgon så han tyckte det kunde vara skönt att bara vara hemma idag. Min syster ringde och om vädret inte blir helt åt skogen så kommer hon nog också hit en sväng imorgon.

Sonen har föreslagit middagen ikväll så det blir lövbiff, det gillar jag med så det blir nog bra.

3 Comments:

  • At 2010-01-30 22:20, Anonymous -Nena- said…

    Lövbiff är väldigt smaskigt. Det gillas här hemma av alla utom stora dottern.

    Hoppas att det blir bra väder så din syster kan komma på besök.

     
  • At 2010-01-30 22:28, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var gott, en av sonens stora favoriter =). Hade varit kul att träffa syrran, vi pratar mycket i telefon men det är alltid roligare att träffas på riktigt.

     
  • At 2010-01-31 09:47, Blogger Helga - precious said…

    Kul att ha sonen hemma så du har lite sällskap. Lövbiff lter gott. Vi åt kyckling med guacamole och ungsstekt potatis.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter