Kimmietid

januari 28, 2010

Vilket oväder

Inatt har det stormat som bara den, jag har blivit väckt många gånger av ljuden utifrån. Sonen hade inte hört något, han kom iväg till skolan men blev säkert försenad eftersom bussarna inte kom. Han skickade ett SMS när han stått där och väntat länge då var flera bussar försenade och det var massor av folk som väntade. Han har inte hörts igen så jag antar att han kom med när den väl kom.
Skönt att de har studiedag imorgon.
Jag är igång med tvätten nu, kan lika bra göra det under dagtid när jag ändå är hemma. Idag är jag tveksam till att det blir någon promenad.

2 Comments:

  • At 2010-01-28 09:07, Blogger Helga - precious said…

    Vi bor i en uppförsbacke och det var så mkt snö igår så vi inte kunde köra upp för backen med bilen. Maken fick köra ner till starten av backen för att få upp farten och då gick det till slut bra!

     
  • At 2010-01-28 10:22, Blogger Kimmie said…

    Helga: Oväder över hela Sverige låter det som. Obehagligt när man inte kan komma fram ordentligt med bilen heller.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter