Kimmietid

januari 25, 2010

En promenad senare

Känns lite bättre nu. Jag hittade ett jobb jag kunde söka, om det i varje fall går att söka något känns det i varje fall som om jag har gjort ett försök.
Sedan gick jag ut och gick i lite över en timme och nu har jag just ätit en omelett till lunch. Efter promenaden känns det mer legitimt att ta det lugnt här hemma ett tag.
Men först ska jag leta fram min rostiga gamla såg och gå ut och såga isönder stammen från julgranen. Den har stått på uteplatsen fram till nu.

Vi har en fantastiskt vacker vinterdag i Skåne!

2 Comments:

  • At 2010-01-25 16:06, Blogger Helga - precious said…

    Det måste kännas ovant allting. Bra att du gör något på dagen så du kan slappa lite med gott samvete sedan. Kram!

     
  • At 2010-01-25 16:42, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst är det ovant, jag kan gilla att vara overksam en lördag när jag varit igång men blir rastlös om jag inte gjort något vettigt först. =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter