Kimmietid

januari 22, 2010

Småkrasslig son

Sonen var hostig och hade ont i halsen igårkväll, jag väckte honom imorse och han fick känna efter en stund. Han fattade beslutet att idrottlektionen som skulle vara simning inte var så klokt så jag sjukanmälde honom från den, nu har han gett sig iväg för att vara med på eftermiddagens lektioner som är lite lugnare vanliga lektioner i klassrum - han tyckte att det skulle han orka med.
Själv har jag varit iväg hemma hos sonens pappa, jag fick scannat in lite dokument hemma hos honom och var sedan iväg ett annat litet ärende och hann hem igen innan sonen skulle ge sig iväg.
Har kikat lite på jobb men hittade inget vettigt att söka så nu ska jag nog ta och slappa en stund och sedan sätta igång med lite städning.
Hoppas ni har en bra fredag!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter