Kimmietid

januari 20, 2010

Kommer inte på något

Det är verkligen svårt att hitta på någon vettig sysselsättning. Idag har jag direkt på morgonen gått bort till f.d kollegan och lämnat min nyckel. Jag ville inte ta mig till jobb med den och hon bor nära så 7,45 var jag där och lämnade den och några papper jag skrivit på som skulle in.
Nu ska jag ta mig en dusch tänkte jag och sedan får jag hitta på något, önskar det kunde sluta med snöeländet så att jag kunde cykla ut. Att promenera är ju skönt men känns lite meningslöst när jag inte kan komma på något vettigt mål.
I slutet av veckan tänkte jag att jag ska storstäda, behöver inte lägga helgen på det när jag har så mycket tid. Har kikat lite på lediga jobb men inte hittat något nytt ännu så länge idag som jag kan söka, får titta i eftermiddag igen.

2 Comments:

  • At 2010-01-20 13:25, Blogger Helga - precious said…

    Fy vad det måste kännas ovant att ha så mycket tid. Det är säkert skönt några dagar, men sedan tröttnar man förstås...

     
  • At 2010-01-20 14:09, Blogger Kimmie said…

    Helga: Att ha mycket ledig tid är ju skönt när man vet att det är en begränsad tid men det känns oerhört märkligt nu.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter