Kimmietid

januari 19, 2010

Inställda planer

Hörde precis av pratkamraten som fått en något akut familjesituation och vi får därför flytta på vår promenadträff. Tycker synd om henne som får mer trassel nu, det räcker med att precis ha förlorat jobbet.
Vi ska ses en annan dag när det lugnat sig för henne.
Då får vi se vad jag ska hitta på imorgon då? Tid i överflöd har man ju.
Får kolla om kanske min syster är ledig någon dag, ibland jobbar hon helger och kvällar och är då ledig mitt i veckan.

2 Comments:

  • At 2010-01-19 23:42, Blogger Hossan said…

    Såg att du ringt men ville inte ringa upp så här sent även om du råkar vara vaken....

     
  • At 2010-01-20 07:13, Blogger Kimmie said…

    Hossan: 23,42 då sov både jag och sonen så det var nog bra att inte ringa då =). Jag var bara nyfiken på vad det var för leverans du väntat på.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter