Kimmietid

januari 20, 2010

Lite av varje

Har mailat lite fram och tillbaka med några väninnor idag. Gjort lite småplaner. Det blev en promenad idag också, bara ca 40 minuter eftersom det snöade så mycket. Imorgon tror jag att jag ska baka lite och på fredag har jag bestämt med sonens pappa på dagen han är ledig då. Jag ska sticka hem till honom och lämna sonens helgprylar och låna hans scanner, har ingen själv och jag behöver ha lite dokument att sända med ansökningar inscannade. Imorgon har jag dessutom tvättid så då känner jag mig lite mer sysselsatt.
Nu ska jag sätta igång och fixa middag, ikväll blir det Enchiladas. Ska bli gott.

3 Comments:

  • At 2010-01-20 20:54, Blogger Hossan said…

    Mums!

    Vi får ta en dag när vi kan titta lite tillsammans om du vill. Jag kan visa vad jag har för papper och hur jag har gjort, om du vill?
    De gick ju inte så bra via datorn... :-S

     
  • At 2010-01-20 21:51, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Absolut, tacksam för all hjälp man kan få. Och, jag det var mums!

     
  • At 2010-01-20 21:51, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ha ha, hur sjutton skriver jag, jag menade - Och , JA det var mums.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter