Kimmietid

januari 24, 2010

En trevlig kväll

Hossan och jag hade en trevlig kväll igår, räkbomben var jättegod och vi blev mätta och belåtna. Så satt vi och babblade en massa och tittade på både Blåsningen och Robinson.
Idag händer nog inte så mycket, sonen kommer hem i eftermiddag och jag ska ge mig på stryktvätten så småningom men först ska jag läsa en stund till.
Den andra boken jag lånade på biblioteket är riktigt bra den heter "En man med litet ansikte" skriven av Helene Tursten. Hon har tydligen skrivit många böcker så nästa biblioteksbesök ska jag låna fler skrivna av henne.

4 Comments:

  • At 2010-01-24 09:40, Blogger Hossan said…

    Tack för igår - det var riktigt fnissigt och roligt!

     
  • At 2010-01-24 11:03, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Tack själv!

     
  • At 2010-01-24 12:50, Anonymous -Nena- said…

    Måste ta och testa den där räkbomben...
    Kul att ni hade det bra i går och jag önskar dig en fin söndag

     
  • At 2010-01-24 12:52, Blogger Kimmie said…

    Nena: Var inne hos dig och kommenterade samtidigt som du skrev här =). Jo, vi hade en bra kväll igår.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter