Kimmietid

januari 23, 2010

Lördag

Trots att jag har varit hemma hela tiden så känns det ändå skönt med lördag, det är väl att nu är många andra också hemma.
Har redan varit på ICA och inhandlat en Räkbomb som jag och Hossan ska smaska på ikväll, till denna ska vi ha det mousserande vinet som jag hade köpt hem för att skåla in nyåret med på nyårsafton. Lite sent kanske =) men jag blev ju sjuk då och förra gången Hossan var här så drack vi rödvin till maten och tyckte sen att det blev för mycket att dricka det också.
Under dagen så ska jag städa klart, gjorde det mesta igår så jag har bara köket och badrummet kvar.

Hoppas ni får en härlig Lördag.

3 Comments:

  • At 2010-01-23 17:22, Anonymous -Nena- said…

    Åh vad gott det lät.
    Stod och tittade på en sådan här om dagen men insåg att det var inte så snällt att äta framför den då magsjuka maken *fniss* lite snäll får man ju vara ;)

    Ha det riktigt bra ni bägge.

     
  • At 2010-01-23 23:43, Blogger Kimmie said…

    Nena: Räkbomben var supergod, som alltid. Lite taskigt hade det nog varit att äta det när maken var magsjuk, ni får testa en annnan gång - det är jättegott. Vi har haft en mysig kväll, hoppas ni haft detsamma.

     
  • At 2010-01-24 21:12, Blogger Helga - precious said…

    Det lät gott med räkbomb och mousserande vin...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter