Kimmietid

februari 01, 2010

Ännu en ansökan

Fast nu sökte jag ett jobb som inte ens fanns ledigt =). Satt och funderade och kom på att det finns en del företag som jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobba på så varför inte titta på deras hemsidor. Har bara varit inne på en ännu så länge och gjorde en s.k spontanansökan. Jag har ju tid så det kan vara värt ett försök, just detta företag skulle tydligen behålla min ansökan under ett år.
Om man inte försöker kan man inte lyckas - eller hur är det? Ska kika runt på några fler imorgon, det blir väldigt tjatigt att hela tiden räkna upp allt man hittat på under åren.

Det blev lasagne idag också, blir så mycket av det. Den smakade nästan ännu bättre idag. Nu ska jag titta på "Halvåtta hos mig" och sedan blir det nog "Familjen Annorlunda" också.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter