Kimmietid

februari 15, 2010

Inomhusdag

Har inte blivit någon promenad idag, kände bara inte för det. Hittade ett jobb till jag kunde söka så det har jag gjort. Tvätten blev tvättad och struken.
Hossan tittade in en stund, så vi satt och snackade ett tag - också har jag hunnit med mitt ICA-besök också.
Nu puttrar en skinkstek på spisen, hade den i frysen så jag tyckte vi kunde lika bra ta den idag.
Sonen kom hem med planer för fredagskväll eller snarare fredagsnatt. De är ett helt gäng som antagligen ska ha LAN-party och spela data och umgås hela natten på fredag. Lokalen de ska vara i ligger inte så långt från hans pappas lägenhet så det passar bra eftersom nästa helg är pappahelg.

2 Comments:

  • At 2010-02-15 18:53, Anonymous -Nena- said…

    Har inte heller kommit ut idag.
    Det är nog för att det snöade så och lusten försvann...

     
  • At 2010-02-15 20:17, Blogger Kimmie said…

    Nena: Antagligen, vi får göra ett nytt försök imorgon =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter