Kimmietid

februari 24, 2010

Gunvald

Inget vackert namn precis =), det var mycket Gunvald i Beck-filmen jag såg igårkväll. Jag är väldigt förtjust i Mikael Persbrandt så inte gjorde det mig något. Den var bra.
Idag började jag dagen med att gå och handla, hade fått ihop en lång lista som jag hade tänkt inhandla imorgon, men så kom sonen igår och sa att en kompis ska sova över här ikväll och då behövdes det lite till det också så nu är det gjort.
Behövde ett större paket köttfärs än vad som fanns i frysen för att göra köttfärssås till mig och två tonårskillar ikväll. Så blev det lite snacks och skräp till killarna också.
Idag ska jag ta bussen hem till pratkamraten, jag ska vara där vid 13-tiden och hon skulle bjuda på lunch så det blir mysigt.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter