Kimmietid

februari 27, 2010

Med kaffekoppen framför bloggen

Lördagmorgon, ska väcka sonen om en halvtimme så han hinner äta frukost och klä på sig innan hans kompis dyker upp.
Själv har jag just städat badrummet och det får bli ett varv med dammsugaren senare också - vill inte väsnas så mycket ännu. Sen ska jag ut och cykla, en massa snö har försvunnit så nu längtar jag efter en härlig cykeltur.
Tror jag ska försöka hitta någon födelsedagspresent till min syster som fyller år om någon vecka. Det är så svårt att hitta på men om jag kikar runt ska väl något dyka upp.

Hoppas ni har en skön Lördag!

2 Comments:

  • At 2010-02-27 17:21, Anonymous -Nena- said…

    Det är skönt att det försvunnit en massa snö så att cyklarna kan få lov att börja komma fram igen.
    Hoppas du hade en skön tur.

     
  • At 2010-02-27 18:41, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jättehärligt!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter