Kimmietid

mars 05, 2010

Natten närmar sig

Idag har varit en rätt bra dag. Mitt bakande höll mig igång hela förmiddagen, tvättade ju samtidigt så det var full rulle. Mina Bagels blev bra, tog med en påse till sonen och hans pappa när jag lämnade sonens helgväska.
Sedan hade sonen en mindre kul nyhet, han hade glömt gympapåsen på cykeln i ca 5 minuter och det räckte tydligen för att någon skulle lägga beslag på den.
Retfullt att fel person gick förbi precis då. Alltid något att gympan var kampsport så han hade inte gympaskorna där i, det som försvann var ett par Adidasbyxor, en t-shirt och gympapåsen då (+ lite hygienprodukter) kan alltid glädja mig åt att kampsportspasset hade varit stenhårt så kläderna var nog smått ofräscha + att han tagit det äldsta paret träningsbyxor.
Nu är det nog snart dags för sängen, imorgon ska jag och Hossan gå ut och äta tillsammans och sedan åka hem till mig för att titta på Andra chansen och Hossan ska äntligen få sina presenter.

6 Comments:

  • At 2010-03-06 11:04, Anonymous Annica said…

    haha rätt åt den dumma jäkeln som fick svettiga gympakläder i tjuvbytet. Dagens bästa tjuvbyte blev nog detta för tjuven *NOT*

     
  • At 2010-03-06 11:07, Blogger Kimmie said…

    Annica: Jag hoppas det luktade illa =)

     
  • At 2010-03-06 11:19, Blogger Hossan said…

    Att "folk" ska ha så svårt att skilja på mitt och ditt!

     
  • At 2010-03-06 14:05, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Idioter finns överallt tyvärr.

     
  • At 2010-03-07 21:24, Anonymous -Nena- said…

    Tråkigt att saker ska försvinna så där
    =(
    Tur att det inte fanns skor i den (visst fick han nya för ett tag sedan bara?) och rätt åt personen att det var använda kläder.

     
  • At 2010-03-08 20:27, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst är det irriterande.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter