Kimmietid

mars 13, 2010

Lördag som nästan ger vårkänsla

Det är visserligen ingen värme utomhus men det är blå himmel och strålande solsken. Härligt! Ska ta mig ut om en stund och njuta av det.
Igår blev det skräpmat för sonen och mig, hämtade på Burger King till oss.
Ikväll blir det Melodifestival utan Hossan, det hör egentligen till att vi ska titta tillsammans men hon är rejält förkyld och det känns inte som en bra idé att utsätta oss för medveten smitta. Så ikväll blir det bara jag och sonen och så ska jag försöka svänga ihop något asiatiskt till oss, har köpt hem äggnudlar, vattenkastanjer, woksås och blandade grönsaker allt detta tänkte jag blanda ihop med fläskfilé. Annars inga stora planer för dagen, sonen ska ut och shoppa lite kläder säger han - han vill inte längre ha mamma med när han gör sådant =)
 
Hit Counter
Free Counter