Kimmietid

mars 17, 2010

Mitt i veckan

Sonen är ledig från skolan idag så vi är båda hemma. Jag har varit iväg ute en sväng, med förhoppning om att våren är på väg så var jag och köpte lite allergipiller så att jag är redo när det slår till.
Nu har jag precis sorterat prylar i ett litet skåp jag har och hittade ett fint brev som sonen skrivit när han var liten. Han skrattade gott själv när han såg sin stavning.
Fick ihop en hel kass med skräp, alltid skönt att bli av med onödigheter. Hittade dessutom ett set med pyttesmå skruvmejslar som jag letat efter flera gånger.
I övrigt idag så har jag skickat ännu en ansökan och suttit länge och väl och svarat på tusen frågor som trygghetsrådet hade till mig, ska träffa dem om några veckor och de verkar vilja veta precis allt om en innan man kommer dit.

4 Comments:

  • At 2010-03-18 08:34, Anonymous Helga said…

    Skönt när man får rensa... Vad roligt med det gamla brevet - sånt och gamla kort är roligt att se senare i livet.

     
  • At 2010-03-18 10:16, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, det var ett jättegulligt brev han hade bland annat skrivit - Jag elskar daj jetemuket. Så sött!

     
  • At 2010-03-18 11:25, Anonymous Pisan said…

    Det gäller att vara ute i god tid vad gäller allergipillren för rätt vad det är så smäller det till och så tar pillren slut på apoteket.
    Önskar dig en fin torsdag! KRAM!

     
  • At 2010-03-18 15:01, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Precis, det var så jag tänkte också. Ha en fin dag du med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter