Kimmietid

mars 23, 2010

Skönt med en aktiv dag

Idag har jag varit igång med något till och från större delen utav dagen.
Tvätten blev klar, sen jag strök alltihop. Jag har jag bytat gardiner i mitt sovrum, var ute och cyklat en runda och köpte med mig en 5 kg säck grillkol hem - så nu är vi redo när det är dags. Har suttit lite vid datorn till och från mellan dessa aktiviteter och så har jag också hunnit med ett pass på Crosstrainern.
Nu sitter sonen och pluggar inför ett prov han ska ha före lovet och jag har hamnat här - kanske blir det en film ikväll.

3 Comments:

  • At 2010-03-23 20:39, Anonymous Annica said…

    Full rulle ser jag...Det bästa att ha nåt att göra är att dagarna går rätt fort när man är hemma och inväntar att man åter igen ska få gå på arbete

     
  • At 2010-03-23 23:40, Anonymous -Nena- said…

    Du har fått gjort en hel del läser jag.
    Skönt att ha något att fixa med.

    Ja nu kan vi snart dra igång grillsäsongen på riktigt =)

     
  • At 2010-03-24 07:55, Blogger Kimmie said…

    Annica: Försöker hålla mig sysselsatt.

    Nena: Härligt att se fram emot grillandet =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter