Kimmietid

mars 30, 2010

Det har känts som Lördag

En jätteskön dag idag, efter min rivstart imorse så gav jag mig iväg ut på min cykel. Först var jag och fixade några ärenden och när jag kom hem igen så ville jag bara ut mera. Ringde Hossan och cyklade bort till henne och lämnade en kasse med böcker jag sorterat bort sedan cyklade jag vidare till köpcentret Mobilia, huvudsakligen för att jag tänkte köpa lite vin och det blev det. Köpte dessutom några fler små vårblommor till min uteplats och så hade de till min glädje öppnat en Indiska butik där. Jag gillar den butiken! Så jag hittade en jättemysig grön tunika/tröja till det humana priset av 199,-.
Nu kokar potatis som ska pressas, till det ska vi äta laxfilé ska bli gott.

4 Comments:

  • At 2010-03-31 12:41, Anonymous Helga said…

    Visst vill man vara ute när det är vår. Vilket fynd du gjorde med tunikan - kul!

     
  • At 2010-03-31 15:14, Blogger Kimmie said…

    Helga: Man får njuta allt vad man kan =). Nöjd med mitt inköp blev jag.

     
  • At 2010-03-31 20:25, Anonymous Pisan said…

    Det är ju LILLÖRDAG idag! Det måste vara därför det känts som lördag :-) KRAM!!! :-)

     
  • At 2010-03-31 21:32, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Kan ha varit så =) Kram tillbaka!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter