Kimmietid

april 22, 2010

De grå är borta

Sitter här med nyfärgat, fuktigt hår och är glad att jag fick det gjort idag. Jag färgar håret i en färg som är mycket lik min naturliga men de grå är borta och håret får alltid lite extra glans när det är fixat.
Dagen idag började med att jag efter att sonen gett sig iväg till skolan och jag ätit frukost tog en timmes rask promenad, det var jätteskönt! Kände att jag behövde röra på mig lite mer. Hoppas på uppehållsväder imorgon också så att jag kan ta en runda på morgonen då med.
Imorgon ska jag sen träffa pratkamraten och Hossan, vi ska ut och äta lunch och lyxa oss lite. Hossan och pratkamraten har aldrig träffats vilket är lite lustigt eftersom de genom mig vet det mesta om varandra. De kommer alldeles säkert att gilla varandra.
 
Hit Counter
Free Counter