Kimmietid

april 24, 2010

Fin morgon och lite shopping

Solig och fin dag som jag började med en promenad, skönt. Sedan blev det en tur till KappAhl som har medlemsdagar med 25% rabatt. Hossan hade köpt en jättesnygg tunika igår, jag hade tänkt (med hennes tillstånd) köpa en likadan men när jag kom dit fanns det hur mycket som helst som jag gillade så istället blev det blusen på bilden. Kan passa bra till jeans eller vita capribyxor.

Sonen kom hem helskinnad tidigt imorse, han skickade ett SMS vid halvsex på morgonen att han tänkte sticka hem då så en stund senare dök han upp och gick rakt in i säng. Själv lyckades jag till min glädje somna om och sova 2 timmar till då - välbehövligt.

Hoppas ni får en skön Lördag!

5 Comments:

  • At 2010-04-24 16:21, Anonymous -Nena- said…

    Jättesnygg blus du hittat.

    Härligt att det blev så bra med vännerna i går.

    Ha en fortsatt skön helg!

     
  • At 2010-04-24 17:04, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack, jag tyckte den var fin och dessutom väldigt bekväm.
    Vi hade verkligen trevligt igår så det var kul. Ha det bra du med.

     
  • At 2010-04-26 08:57, Blogger Hossan said…

    Ja, den var jättefin!

    Har glömt att gå in på bloggarna på flera dagar....

     
  • At 2010-04-26 09:09, Anonymous Helga said…

    Jättesöt blus... Det är ju kanon med alla de där 25%-kupongerna man får...

     
  • At 2010-04-26 09:50, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Jag tyckte den var vårfin =)

    Helga: Ja, 25% känns ändå lite som ett fynd.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter