Kimmietid

maj 06, 2010

Idag har det inte hänt så mycket

Det blev inte ens inköpt allergimedicin, det berodde i och för sig inte på mig för jag cyklade till apoteket, plockade till mig vad jag skulle köpa och ställde mig i kön. Då brakade hela deras datasystem och det var bara att lägga ifrån sig varorna och gå därifrån. De kunde inte ta betalt. Så nytt försök imorgon, vi har kvar till några dagar till.
Sonen skoldag är över och han är helt genomsnorig, är nog lite kombination av allergi och förkylning han drabbats av.

Det blev nya lotter för vinsten jag fick på de gamla och nu har jag ny vinst på 30 kronor så nya lotter imorgon igen =).

Ikväll blir det köttbullemiddag tror jag ska ta och skala potatisen nu.

2 Comments:

  • At 2010-05-07 09:00, Anonymous Helga said…

    De kunde väl ha bjussat på medicinen ;)

    Kul med lotterna... du knske kan skrapa lotter ända fram till midsommar om du vinner nåt hela tiden.

     
  • At 2010-05-07 10:08, Blogger Kimmie said…

    Helga: Gärna för mig men det hade kanske blivit lite kostsamt för dem =) det var fullt med folk där.
    Ja, vi får väl se om jag får fortsätta med mitt skrapande.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter