Kimmietid

maj 06, 2010

Hängig son

Antagligen är det allergi - som gör honom väldigt trött och täppt. Han tar allergimedicin men det är mycket elände i luften nu. Jag känner också av det mer än vanligt.
Igår var jag ute och for omkring en hel del och på kvällen kändes mina ögon helt svullna. Var bl.a ute och köpte ännu en present till sonens pappa - han fyller snart år. Sonen kan egentligen fixa det där själv men eftersom jag har tid till det så gör jag det. Köpte en Mat-termos till honom, han är på olika platser hela tiden med sitt jobb och han är rätt less på att äta kall mat till lunch så då kan det passa bra.
Var också ute och gick i går eftermiddag och kände mig rastlös även efter det så då bakade jag (till sonens glädje) Kolakakor.
Idag vet jag inte riktigt vad jag kommer att hitta på, ett apoteksbesök är planerat för att inhandla mer allergimedicin.

4 Comments:

  • At 2010-05-06 09:53, Anonymous Helga said…

    Det är säkert svårt att hitta på saker att göra när man är dagledig som du är nu...

     
  • At 2010-05-06 10:09, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det finns lite för mycket tid att fylla.

     
  • At 2010-05-06 10:42, Anonymous Pisan said…

    Ja, nu är det verkligen allergitider. Förstår att sonen blev glad över ditt kakbak :-) Önskar dig en fin torsdag!

     
  • At 2010-05-06 11:43, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ja, usch det är värre än vanligt! Kakorna blev smaskiga.
    Ha en fin torsdag du med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter