Kimmietid

maj 14, 2010

Det blev grillat igår

Det lät bli att regna så jag kunde grilla vår middag igår, hade hellre stått i solsken i sommarkläder och grillat än som jag nu gjorde i fleecejacka men gott blev det. Idag är det ännu en mulen dag men inget regn ännu så länge i varje fall. Sonen fick tag i ett par jeans igår som han gillade så det var bra, det blev ett par svarta.

Dagen idag har jag startat med att stryka tvätten och så har jag varit och köpt ett hälsokostpreparat, jag är väldigt skeptisk till sådant men tänkte det var värt ett försök. Tycker att mitt hår har förlorat en hel del glans så jag ska käka en kur Silica, det var det jag hittade när jag googlade som skulle vara bra. Så nu ska jag ta 4 stora piller om dagen i 30 dagar. Någon som har testat något sådant?

2 Comments:

  • At 2010-05-15 14:29, Anonymous -Nena- said…

    Undrar om din blogg inte gillar mig.
    La in en kommentar här och såg att den var där innan jag gick vidare och nu är den borta =(

    Nåja det jag skrev var att det är gott med grillat och synd att man måste ha fleec på sig för att göra det.

    Idag är det verkligen inget grillväder, inte här i alla fall.
    Hällregn.

    Ha en bra helg!

     
  • At 2010-05-15 17:34, Blogger Kimmie said…

    Nena: Vet inte vad den sysslar med jag får själv skriva min lösen två gånger varenda gång jag loggar in. Förhoppningsvis ett tillfälligt problem.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter