Kimmietid

maj 13, 2010

Ingen nederbörd än

Idag är det mulet men det regnar inte och det är rätt ok temperatur så det är jag glad för. Nu har det blivit både promenad och ogräsrensning - det behövdes lite utomhusaktivitet efter att jag var inne i stort sett hela dagen igår.
Sonen skulle träffat en kompis idag men kompisen är sjuk så han ska nog ge sig ut om en stund och se om han kan hitta ett par nya jeans.

Om det fortsätter var uppehåll så blir det kanske grillat ändå ikväll, jag har fläskfilé på gång så det går bra vilket som men grillat är ändå godast =)

2 Comments:

  • At 2010-05-13 14:28, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas det håller torrt idag.
    Här kan man nästan se att solen nu försöker tränga sig igenom... om den lyckas får vi se, hoppas ´kan man ju göra.

    Ha en skön fortsättning på dagen.

     
  • At 2010-05-13 18:32, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det har klarat sig så här långt och nu har jag hunnit grilla så nu är jag nöjd =).
    Ha en skön kväll.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter