Kimmietid

maj 19, 2010

Hemma efter möte hos trygghetsrådet

Detta möte var dagens sysselsättning, har inte fått gjort så mycket vettigt tidigare under dagen. Har fått iväg ansökan på ännu en utannonserad tjänst i övrigt har jag mest bara drällt omkring.
Lite mer aktivitet blev det nu då jag efter mötet cyklade till Netto (är på vägen) och handlade lite. Brukar inte handla där så ofta men sonen gillar den danska salamin de har och jag gillar den stinkiga danska osten =) så fanns det en hel del annat kul idag så det blev en hel stor kasse full.
Middagen ska bara värmas ikväll, vi ska äta lasagne och den är klar sedan tidigare. Så jag ska bara hacka ihop lite sallad till oss.

Imorgon är det dags för intervju nr. 2 - skönt att det är redan på morgonen så slipper jag gå och vänta hela dagen på att det ska bli dags.

4 Comments:

  • At 2010-05-19 21:32, Anonymous -Nena- said…

    Ibland kan man hitta lite kul på Netto.
    Skönt med mat som bara behöver värmas ibland.

    Lycka till i morgon!

     
  • At 2010-05-20 07:12, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, deras utbud kan skifta en hel del så ibland finns det bra grejer.
    Tack!

     
  • At 2010-05-20 11:18, Anonymous Pisan said…

    Hoppas intervjun gick bra! Kram!

     
  • At 2010-05-20 15:22, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Hoppas jag med =) - tack.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter