Kimmietid

maj 21, 2010

Snart dags för promenad och picknick igen

Pratkamraten och jag promenerade tillsammans i måndags och sa redan då att vi skulle försöka göra det en gång till denna veckan och idag blir det. Hon kommer och hämtar upp mig klockan 10, denna gång är det hon som fixat lite fika till oss - ska bli mysigt.

Så är det fredag också och sonen är glad att denna veckan går mot sitt slut, han har haft tre prov, hållt ett föredrag och idag har han ett nationellt prov - allt under denna veckan. Efter idag har han bara avslutningen av en stor uppsats som ska mailas in under helgen sen har han klarat av i stort sett allt i ettan. Två veckors praktik väntar och sen under avslutningveckan brukar det väl sällan bli så mycket vettigt gjort.

Hoppas ni får en skön fredag!

2 Comments:

  • At 2010-05-21 09:04, Blogger Hossan said…

    Hej!
    Jag har tappat bort alla bloggarna när jag fick den nya datorn....
    Så illa att jag tom glömt bort att det fanns något som heter blogg. Fastnat i FB-träsket :-S
    Hoppas att ni har en underbar dag!

     
  • At 2010-05-21 14:07, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Hej, det var längesen vi sågs här på bloggen - men vi pratar ju rätt ofta på riktigt =)
    Ses imorgon.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter